.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات دیدار لاریجانی با وزیر پبشنهادی

مشاور رئیس مجلس گفت: لاریجانی در دیدار وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، خواستار در اولویت قرار گرفتن برنامه‌های مربوط به جوانان شد.
به گزارش شمال نیوز ، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دیدار امروز وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با رئیس مجلس، گفت: این دیدار 2 نفره پیش از ظهر امروز برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار آقای گودرزی در مورد طرح‌ها و برنامه‌هایش برای این وزارت ورزش و جوانان، گزارشی به آقای لاریجانی ارائه کرد.

مشاور رئیس مجلس تأکید: در بخش دیگری از این دیدار، آقای گودرزی توضیحات خوب، جامع و مفصلی در مورد برنامه‌هایش به آقای لاریجانی ارائه داد. البته رئیس مجلس نیز  رهنمودهایی را در حوزه ورزش و جوانان به آقای گودرزی بیان کرد.

زمانی با بیان اینکه در این دیدار رئیس مجلس بیشتر بر روی برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش در حوزه جوانان تأکید کرد کرد، گفت: آقای لاریجانی علاقه‌مند بود که برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش در حوزه جوانان در اولویت قرار گیرد و از آن‌ها استقبال کرد.

وی در ارزیابی‌اش نسبت به برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، خاطر نشان کرد: آقای گودرزی برنامه‌‌های خوبی در حوزه جوانان ارائه کرده است که امیدوارم پس از رأی اعتماد شاهد اجرای آن‌ها باشیم.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.464 seconds.